Number of the records: 1  

Behaviorální cílení

  1. Title Behaviorální cílení
    Author infoMartin Picek
    Author Picek Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2012), s. 30-31. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * internet * stránky webové * spotrebitelia * marketing
    AnnotationTestovanie behaviorálneho cielenia reklamy českou internetovou jedničkou Seznamom.cz. Čo je behaviorálne cielená reklama. Používanie tzv. cookies based behaviorálneho cielenia. Uplatnenie behaviorálneho cielenia u cieľových skupín, ktoré nie je možné zacieliť ani geograficky, ani podľa sezónnosti produktu a cieľová skupina je pritom na internete dobre vyhranená. Dôsledok behaviotrálneho cielenia - ochota k nákupu. Behaviorálne cielená reklama vhodná najmä pre stredne veľké a veľké firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.