Number of the records: 1
Nesmysly o původu reklamy
Title Nesmysly o původu reklamy Author info Jaroslav Stuchlík Author Stuchlík Jaroslav Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2012), s. 48-50. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * jazyky cudzie * slovníky * história * francúzština * čeština Annotation Pravdepodobný prvý výskyt slova reklama v knihe Reklama a jej techniky z r. 1946 od autora Jana Brabca, ktorý ho vysvetľuje ako "znovu-kričať". Pôvod slova reklama údajne v latinčine. Používanie pojmu réclame ako termínu pre reklamné aktivity vo Francúzsku v 19. storočí. Pojem reklama v Ottovom náučnom slovníku. Reklama verzus inzercia. Reklama verzus publicita. Pojem nábor používaný pre reklamu ako preklad nemeckého slova werbung. Reklama verzus propagácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1