Number of the records: 1
Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku
Title Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku Parallel title Contemporary situation of marketing planning in small and medium-sized enterprises in Slovakia Author info Jaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Valkovcová Kamila Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 13, č. 1 (2012), s. 40-48. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * plánovanie * plán marketingový * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko Annotation Nárast záujmu o marketing a marketingové plánovanie v súčasnosti. Proces marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Prieskum, závery prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-2
article
Number of the records: 1