Number of the records: 1  

Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku

  1. Title Súčasný stav marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku
    Parallel titleContemporary situation of marketing planning in small and medium-sized enterprises in Slovakia
    Author infoJaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová
    Author Ďaďo Jaroslav
    Co-authors Valkovcová Kamila
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 13, č. 1 (2012), s. 40-48. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie * plán marketingový * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko
    AnnotationNárast záujmu o marketing a marketingové plánovanie v súčasnosti. Proces marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Prieskum, závery prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.