Number of the records: 1  

Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie

  1. Title Veľtrhy a výstavy ako všestranný nástroj obchodnej a marketingovej stratégie
    TranslationTrade fairs and exhibitions as tools of business and marketing strategy
    Author infoDanniela Hrehová
    Author Hrehová Danniela
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 2, č. 2 (červenec 2011), s. 49-69. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2011. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords ruch cestovný * reklama * výstavy * veľtrhy * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationNovovznikajúce ekonomické zmeny, zmeny v dnešnej spoločnosti a zmeny životného štýlu vytvárajú neustály tlak na cestovný ruch. To znamená týmto zmenám prispôsobiť ponuku. Pre cestovné kancelárie z toho vyplýva neustále rozširovať a inovovať svoje produkty a služby v cestovnom ruchu a hľadať čo najúčinnejšie cesty ich prezentácie vo vzťahu k zákazníkovi. Naša pozornosť je upriamená na charakteristiku veľtrhov, ich význam ako nástroja marketingu pre cestovné kancelárie. Vnímanie veľtrhov cestovnými kanceláriami východoslovenského kraja ako integrovanej súčasti im vlastnému marketingového mixu a prezentácia vo vzťahu k zákazníkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext2.6 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.