Number of the records: 1  

Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený?

  1. Title Kultúrny turizmus – neznámy či nedocenený?
    TranslationCultural tourism – unknown or unappreciated?
    Author infoDanniela Hrehová
    Author Hrehová Danniela
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 1, č. 2 (prosinec 2010), s. 34-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2010. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * kultúra * Slovensko * kancelárie cestovné * kancelárie turistické informačné
    AnnotationFenomén cestovného ruchu zapustil hlboké korene v životnom štýle moderného človeka. Potenciál slovenského turizmu zahŕňa skoro všetky formy a typy turizmu. Produkt slovenského turizmu zahŕňa špecifickú zložku produktu cestovného ruchu - kultúrny turizmus. Kultúrny turizmus je nedocenenou oblasťou a nedostatočne využívanou a na to nadväzujúca absencia kultúrnych stánkov nadregionálneho významu a kvalitných kultúrnych podujatí, ktoré priťahujú turistov. Cieľom marketingovej stratégie cestovných kancelárií vo vzťahu ku kultúrnemu turizmu je ovplyvniť zmýšľanie a postoje cieľového trhu. Slovensko má na to, aby sa stalo jedným z centier kultúrneho turizmu v strednej Európe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext2.6 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.