Number of the records: 1  

Geomarketingové systémy na odhad trhu

  1. Title Geomarketingové systémy na odhad trhu
    Parallel titleGeo-marketing systems upon assessment marketing
    Author infoJamal Hasan
    Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 7-17. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords marketing * marketing mix * marketing územia * spotrebitelia * centrá nákupné * nákup * systémy informačné geografické
    AnnotationVedná disciplína geomarketing, geomarketingové systémy. Prínos geomarketingu pre firmy. Analýza nákupného správania vysokoškolsky vzdelaných ľudí, ich preferencie vo výbere maloobchodných predajní, zistenie spôsobu dopravy na území Bratislavy, výšky príjmu a nákupné dni. Údaje budú využité pre vytvorenie efektívnej marketingovej a komunikačnej kampane. Vďaka grafickému zobrazeniu rozmiestnenia spotrebiteľov a zákazníkov nákupných centier sa dá jednoducho zostaviť komunikačný mix.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.