Number of the records: 1  

Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku

  1. Title Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku
    Parallel titleLocation based services as an integral part of e-marketing in a company
    Author infoAndrej Miklošík, Eva Hvizdová ml.
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 67-74. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords geografia * lokalizácia * služby * marketing elektronický * podnik obchodný * stratégia marketingová
    AnnotationGeolokačné služby vo svete a na Slovensku. Pozícia LBS v marketingu a ich využitie v rámci marketingovej stratégie obchodného podniku. Analýza vybraných úspešne realizovaných projektov. Trendy a smerovanie LBS.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01198-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.