Number of the records: 1  

Vybrané špecifiká segmentu seniorov

  1. Title Vybrané špecifiká segmentu seniorov
    Author infoMichaela Krescanková
    Author Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. S. 68-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords štruktúra obyvateľstva * seniori * typológia * marketing
    AnnotationObyvateľstvo starne. Podiel seniorov na svetovej populácii sa neustále zvyšuje. Typológia seniorov - porovnanie starších ľudí nového veku a tradičných starších ľudí. Marketing seniorov. V budúcnosti sa seniori stanú relatívne vysoko kúpyschopnou skupinou a budú udávať tempo na trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01216-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.