Number of the records: 1
Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku
Title Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku Parallel title Comparative advertising - current problems on the Slovak market Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Znalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012. S. 294-299. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978-80-87533-04-8 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama porovnávacia * Slovensko Annotation Vymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01301-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1