Number of the records: 1  

Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku

  1. Title Aktuálne problémy porovnávacej reklamy na Slovensku
    Parallel titleComparative advertising - current problems on the Slovak market
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZnalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 6.-7.9. 2012. S. 294-299. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II, 2012. ISBN 978-80-87533-04-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama porovnávacia * Slovensko
    AnnotationVymedzenie pojmu porovnávacia reklama, jej podstata a determinanty jej uplatňovania na slovenskom trhu. Analýzy niektorých vybraných reklamných kampaní, ktoré boli na Slovensku realizované v nedávnom období a obsahovali prvky porovnávacej reklamy. Hoci je jej potenciál uplatnenia pomerne veľký, ostáva zatiaľ nedostatočne využitý.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01301-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.