Number of the records: 1
Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov
Title Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov Parallel title Using of the marketing communication tools in the city office Author info Alica Božíková, Jozef Krnáč Author Božíková Alica Co-authors Krnáč Jozef Source document Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. S. 23-30. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 351/354 - Verejná správa. Štátna správa Keywords správa verejná * správa verejná elektronická * manažment verejnej správy * samospráva regionálna * sektor verejný * komunikácia marketingová Annotation Marketingový prístup k riadeniu samosprávy. Potreby, priania a názory svojich cieľových segmentov. Informácie o tom, čo sa v území plánuje z hľadiska rozvoja, poskytovaných služieb a podobne. Marketingová komunikácia ako efektívny a účinný nástroj na prenos informácií v samospráve. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1