Number of the records: 1  

Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov

  1. Title Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v prostredí mestských úradov
    Parallel titleUsing of the marketing communication tools in the city office
    Author infoAlica Božíková, Jozef Krnáč
    Author Božíková Alica
    Co-authors Krnáč Jozef
    Source document Nové trendy 2012 : sborník příspěvků zo [VII. ročníku] mezinárodní vědecké konference : Znojmo [22. - 23. 11. 2012]. S. 23-30. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2012. ISBN 978-80-87314-29-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 351/354 - Verejná správa. Štátna správa
    Keywords správa verejná * správa verejná elektronická * manažment verejnej správy * samospráva regionálna * sektor verejný * komunikácia marketingová
    AnnotationMarketingový prístup k riadeniu samosprávy. Potreby, priania a názory svojich cieľových segmentov. Informácie o tom, čo sa v území plánuje z hľadiska rozvoja, poskytovaných služieb a podobne. Marketingová komunikácia ako efektívny a účinný nástroj na prenos informácií v samospráve.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.