Number of the records: 1
Marketingové využitie sociálnych médií a meranie ich efektivity
Title Marketingové využitie sociálnych médií a meranie ich efektivity Parallel title Marketing exploitation of social media and measure their efficiency Author info Mária Spišiaková Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. [1-8]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá * návratnosť investícií * efektívnosť Annotation Vymedzenie pojmu sociálne médiá. Marketingové využitie sociálnych médií. Hlavné ciele využívania sociálnych médii na marketingové účely. Hodnotenie marketingových programov na sociálnych médiách. Sledovanie návratnosti investícií do sociálnych médií. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01585-096, originál dokumentu
article
Number of the records: 1