Number of the records: 1  

Marketingové využitie sociálnych médií a meranie ich efektivity

  1. Title Marketingové využitie sociálnych médií a meranie ich efektivity
    Parallel titleMarketing exploitation of social media and measure their efficiency
    Author infoMária Spišiaková
    Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. [1-8]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá * návratnosť investícií * efektívnosť
    AnnotationVymedzenie pojmu sociálne médiá. Marketingové využitie sociálnych médií. Hlavné ciele využívania sociálnych médii na marketingové účely. Hodnotenie marketingových programov na sociálnych médiách. Sledovanie návratnosti investícií do sociálnych médií.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01585-096, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.