Number of the records: 1
Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy
Title Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 3-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * mix komunikačný * stratégia obchodná * priemysel farmaceutický * produkty * výroba chemická * kríza hospodárska Annotation Základné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu. Public work category Scientific titles in home not noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01321-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1