Number of the records: 1
Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP
Title Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP Author info Lenka Šimorová, Iveta Fuzáková Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Fuzáková Iveta EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 22-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia obchodná * nástroje marketingové * mix komunikačný * starostlivosť o zákazníkov * produkty * skupiny cieľové Annotation Vplyv hospodárskej krízy a jej negatívne dopady na podnikateľské subjekty v oblasti potreby zmien marketingového mixu na konkrétnom príklade maloobchodného slovenského družstva COOP Jednota. Public work category Scientific titles in home not noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01321-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1