Number of the records: 1  

Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP

  1. Title Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP
    Author infoLenka Šimorová, Iveta Fuzáková
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Fuzáková Iveta EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 22-24. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia obchodná * nástroje marketingové * mix komunikačný * starostlivosť o zákazníkov * produkty * skupiny cieľové
    AnnotationVplyv hospodárskej krízy a jej negatívne dopady na podnikateľské subjekty v oblasti potreby zmien marketingového mixu na konkrétnom príklade maloobchodného slovenského družstva COOP Jednota.
    Public work categoryScientific titles in home not noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01321-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.