Number of the records: 1
Implementácia environmentálnej kampane
Title Implementácia environmentálnej kampane Parallel title Environmental campaign implementation Author info Matúš Borguľa Author Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. S. 35-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing environmentálny * kampane reklamné * spotrebitelia Annotation Návod na implementáciu úspešnej environmentálnej marketingovej kampane. Environmentálny marketing a jeho ciele. Budúcnosť environmentálneho marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 615.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1