Number of the records: 1  

Implementácia environmentálnej kampane

  1. Title Implementácia environmentálnej kampane
    Parallel titleEnvironmental campaign implementation
    Author infoMatúš Borguľa
    Author Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. S. 35-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * kampane reklamné * spotrebitelia
    AnnotationNávod na implementáciu úspešnej environmentálnej marketingovej kampane. Environmentálny marketing a jeho ciele. Budúcnosť environmentálneho marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti615.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.