Number of the records: 1
Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií
Title Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií Parallel title Private labels category on telecommunication market Author info Andrea Jazbec Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-11]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords produkty * značky výrobkov * značky výrobné * predaj * stratégia obchodná * telekomunikácie * Slovensko Annotation Základné teoretické východiská pre problematiku produktov vlastnej značky maloobchodníka, popis a zhodnotenie aktuálnej marketingovej stratégie kategórie produktov vlastnej značky v reálnom prostredí lídra na trhu telekomunikácií, spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Návrh možných krátkodobých a dlhodobých stratégií na zlepšenie existujúceho stavu s cieľom zvýšiť penetráciu a predaj produktov vlastnej značky tohto mobilného operátora. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-026, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 805.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1