Number of the records: 1  

Jak se dělá mezinárodní reklama?

  1. Title Jak se dělá mezinárodní reklama?
    Author infoJiří Boháček
    Author Boháček Jiří
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 46-49. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * kampane reklamné * značky výrobné * značky výrobkov * automobily osobné * Česko
    AnnotationStav marketingovej komunikácie Škody, ktorý dosiahla po dvadsiatich rokoch od vstupu do svojej novodobej éry pri spojení s koncernom Volkswagen. Ako sa rodí medzinárodná komunikačná kampaň. Štruktúra medzinárodnej marketingovej komunikácie. Koncept reálnosti. "Human touch" - jeden zo základných atribútov značky Škoda. Centralizmus alebo decentralizmus.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.