Number of the records: 1  

Marketing v reálném čase

  1. Title Marketing v reálném čase
    Author infoMartin Holub
    Author Holub Martin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 18-19. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * kreativita
    AnnotationRiadenie marketingu v reálnom čase a zmena prístupu k zákazníkom, produktom a zmena podoby marketingového mixu. Éra marketingu v reálnom čase ( v IT angličtine sa hovorí o Complex event processingu - CEP, alebo o in-memory computingu). Premeny marketingového mixu. Účinnosť marketingu v reálnom čase. Skúsenosti mobilného operátora Turkcell.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-58678640-marketing-v-realnem-case
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.