Number of the records: 1
Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií
Title Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií Parallel title Increasing of customer delivered service value in hotel according to innovations Author info Viera Kubičková, Monika Krošláková Author Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Co-authors Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 3 (2012), s. 19-25. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * služby * hotely * konkurencieschopnosť * indexy * inovácia * hodnota * spotrebitelia * Slovensko * Vyšehradská štvorka * svet Annotation Teória spotrebiteľskej hodnoty. Vzťah konečnej hodnoty služby pre spotrebiteľa a inovácií a jeho dôsledky. Konkurenčná schopnosť služieb cestovného ruchu v Slovenskej republike. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu na prvých desiatich priečkach svetového hodnotenia krajín. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu v krajinách V4. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01364-008, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-4
article
Number of the records: 1