Number of the records: 1  

Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií

  1. Title Zvyšovanie konečnej spotrebiteľskej hodnoty služby v hoteli prostredníctvom inovácií
    Parallel titleIncreasing of customer delivered service value in hotel according to innovations
    Author infoViera Kubičková, Monika Krošláková
    Author Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Co-authors Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 3 (2012), s. 19-25. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * služby * hotely * konkurencieschopnosť * indexy * inovácia * hodnota * spotrebitelia * Slovensko * Vyšehradská štvorka * svet
    AnnotationTeória spotrebiteľskej hodnoty. Vzťah konečnej hodnoty služby pre spotrebiteľa a inovácií a jeho dôsledky. Konkurenčná schopnosť služieb cestovného ruchu v Slovenskej republike. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu na prvých desiatich priečkach svetového hodnotenia krajín. Vývoj indexu konkurencieschopnosti cestovného ruchu v krajinách V4.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01364-008, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.