Number of the records: 1
Využitie online marketingu v stratégiách podnikateľských subjektov na trhu SR - kritériá výberu výskumného súboru a metodológia výskumu
Title Využitie online marketingu v stratégiách podnikateľských subjektov na trhu SR - kritériá výberu výskumného súboru a metodológia výskumu Parallel title Use of online marketing in strategies of market subjects in Slovakia Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Note PMVP 2316076 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * internet * siete sociálne Annotation Objasnenie kritérií pri vymedzení výskumnej vzorky, základných metód a postupu výskumu a priblíženie zistených limitov prebiehajúceho kvalitatívneho výskumu zameraného na zistenie miery využívania online marketingu v marketingových stratégiách trhových subjektov na Slovensku, so špeciálnym dôrazom na problematiku využívania sociálnych sietí pri propagácií a marketingovej komunikácií. Priblíženie prvotných poznatkov vyplývajúcich z prebiehajúceho výskumu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-033, originál dokumentu
article
Number of the records: 1