Number of the records: 1
Geomarketing a jeho využitie v praxi
Title Geomarketing a jeho využitie v praxi Parallel title Geomarketing and its application in praxis Author info Róbert Rehák, Miroslava Slezáková Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Slezáková Miroslava Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-19]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Note Vypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech cen-trum kód N00092. Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords geografia * marketing * stratégia marketingová * systémy informačné geografické Annotation Príspevok na základe dostupných zdrojov približuje pojem geomarketing a objasňuje využitie geografického informačného systému ako marketingového nástroja v boji podniku s konkurenciou. Poukazuje na to, že prostredníctvom zefektívnenia zberu informácií a dát, ich následného vyhodnocovania možno znižovať náklady spoločnosti. Zhodnotenie potreby získania a analýzy dát na správne využitie geomarketingu a jeho reálneho využitia v rôznych oblastiach ekonomiky a trhového hospodárstva. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-042, originál dokumentu
article
Number of the records: 1