Number of the records: 1  

Geomarketing a jeho využitie v praxi

  1. Title Geomarketing a jeho využitie v praxi
    Parallel titleGeomarketing and its application in praxis
    Author infoRóbert Rehák, Miroslava Slezáková
    Author Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Slezáková Miroslava
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-19]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    NoteVypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech cen-trum kód N00092.
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords geografia * marketing * stratégia marketingová * systémy informačné geografické
    AnnotationPríspevok na základe dostupných zdrojov približuje pojem geomarketing a objasňuje využitie geografického informačného systému ako marketingového nástroja v boji podniku s konkurenciou. Poukazuje na to, že prostredníctvom zefektívnenia zberu informácií a dát, ich následného vyhodnocovania možno znižovať náklady spoločnosti. Zhodnotenie potreby získania a analýzy dát na správne využitie geomarketingu a jeho reálneho využitia v rôznych oblastiach ekonomiky a trhového hospodárstva.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-042, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.