Number of the records: 1
Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk
Title Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk Parallel title Payment cards as a tool of innovative marketing communication of banks Author info Marína Smolková Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords karty platobné * banky * komunikácia marketingová Annotation Platobné karty ako súčasť produktového portfólia bánk. Inovácie v marketingovej komunikácii platobných kariet. Nástroje, ktoré slovenské banky používajú na komunikáciu svojho produktu - platobnej karty. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-043, originál dokumentu
article
Number of the records: 1