Number of the records: 1  

Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk

  1. Title Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk
    Parallel titlePayment cards as a tool of innovative marketing communication of banks
    Author infoMarína Smolková
    Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords karty platobné * banky * komunikácia marketingová
    AnnotationPlatobné karty ako súčasť produktového portfólia bánk. Inovácie v marketingovej komunikácii platobných kariet. Nástroje, ktoré slovenské banky používajú na komunikáciu svojho produktu - platobnej karty.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-043, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.