Number of the records: 1
Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku
Title Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku Parallel title Process of leaflet planning in whole sale as a tool for managing company’s performance Author info Lucia Tokošová Author Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords veľkoobchod * predaj * riadenie predaja * propagácia * marketing * prostriedky reklamné Annotation Proces plánovania promočných predajov a potreby zásob všeobecne. Proces plánovania promócii v konkrétnom veľkoobchode. Proces plánovania letákov ako nástroj riadenia výkonnosti podniku. Cieľom zavedenia Nástroje na plánovanie letákov je zabezpečenie efektívneho riadenia promócií, zvýšenie výkonnosti podniku z hľadiska predajov, profitability a zásob, zlepšenie konkurencieschopnosti, zníženie nákladov na zásoby a v neposlednom rade efektívnejšie využitie pracovnej sily. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-046, originál dokumentu
article
Number of the records: 1