Number of the records: 1  

Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku

  1. Title Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku
    Parallel titleProcess of leaflet planning in whole sale as a tool for managing company’s performance
    Author infoLucia Tokošová
    Author Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords veľkoobchod * predaj * riadenie predaja * propagácia * marketing * prostriedky reklamné
    AnnotationProces plánovania promočných predajov a potreby zásob všeobecne. Proces plánovania promócii v konkrétnom veľkoobchode. Proces plánovania letákov ako nástroj riadenia výkonnosti podniku. Cieľom zavedenia Nástroje na plánovanie letákov je zabezpečenie efektívneho riadenia promócií, zvýšenie výkonnosti podniku z hľadiska predajov, profitability a zásob, zlepšenie konkurencieschopnosti, zníženie nákladov na zásoby a v neposlednom rade efektívnejšie využitie pracovnej sily.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-046, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.