Number of the records: 1  

Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza

  1. Title Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza
    TranslationThe Consumer behaviour patterns and economic crisis
    Author infoPeter Knapik
    Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 19 (2012), s. 387-402. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * podnik malý * podnik stredný * konkurencia * marketing
    AnnotationVýchodiská pre skvalitňovanie skúmania správania spotrebiteľov a alternatívne námety na vytváranie marketingových stratégií malých a stredných firiem pri prenikaní na zahraničné trhy.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01449-007, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 17-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.