Number of the records: 1
Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Title Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 Author info zborník zostavil Ferdinand Daňo, recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák Another authors Daňo Ferdinand (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 132 s. [6,6 AH] ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * výskum marketingový * riadenie strategické * riadenie procesné * konkurencieschopnosť * rozvoj trvalo udržateľný Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-001, originál dokumentu
book
Number of the records: 1