Number of the records: 1  

Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente

  1. Title Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11
    Author infozborník zostavil Ferdinand Daňo, recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák
    Another authors Daňo Ferdinand (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 132 s. [6,6 AH]
    ISBN978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * výskum marketingový * riadenie strategické * riadenie procesné * konkurencieschopnosť * rozvoj trvalo udržateľný
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-001, originál dokumentu


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.