Number of the records: 1
Nová orientácia marketingového manažmentu
Title Nová orientácia marketingového manažmentu Author info Marta Šilhárová Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * metódy riadenia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Annotation Prijatie moderných metód a nových prístupov k marketingovému manažmentu, ktoré pomôžu v súčasnosti zefektívniť marketingové aktivity firiem, ak chcú uspieť na trhu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1