Number of the records: 1  

Nová orientácia marketingového manažmentu

  1. Title Nová orientácia marketingového manažmentu
    Author infoMarta Šilhárová
    Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * metódy riadenia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationPrijatie moderných metód a nových prístupov k marketingovému manažmentu, ktoré pomôžu v súčasnosti zefektívniť marketingové aktivity firiem, ak chcú uspieť na trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.