Number of the records: 1  

Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu

  1. Title Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu
    Parallel titleSocio-economic impacts of the crisis on international marketing strategie of companies operating in the global luxury industry
    Author infoOtília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 88-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * produkty * značky výrobkov * zákazníci * bohatí * svet * krajiny vyspelé * krajiny rozvojové * kríza hospodárska * kríza finančná
    AnnotationMedzinárodná marketingová stratégia firiem. Medzinárodný marketingový mix firiem. Finančná a hospodárska kríza. Dosahy krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v odvetví svetového priemyslu luxusu. Čínsky trh - perspektíva aj pre spoločnosti pôsobiace v oblasti priemyslu luxusu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01450-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.