Number of the records: 1
Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu
Title Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu Parallel title Socio-economic impacts of the crisis on international marketing strategie of companies operating in the global luxury industry Author info Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 88-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * produkty * značky výrobkov * zákazníci * bohatí * svet * krajiny vyspelé * krajiny rozvojové * kríza hospodárska * kríza finančná Annotation Medzinárodná marketingová stratégia firiem. Medzinárodný marketingový mix firiem. Finančná a hospodárska kríza. Dosahy krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v odvetví svetového priemyslu luxusu. Čínsky trh - perspektíva aj pre spoločnosti pôsobiace v oblasti priemyslu luxusu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01450-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1