Number of the records: 1  

Úloha outsourcingu v marketingovom manažmente

  1. Title Úloha outsourcingu v marketingovom manažmente
    Author infoFerdinand Daňo
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 43-51. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords outsourcing * metódy riadenia * metódy organizácie * riadenie strategické * marketing * vzťahy dodávateľsko-odberateľské
    AnnotationVyužívanie outsourcingu ako efektívneho využitia kapacít dodávateľského tímu i pre ďalších odberateľov, ktoré môže pomôcť vyriešiť problémy kvality dodávaných služieb. Čo a akým spôsobom outsourcovať.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.