Number of the records: 1  

Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente

  1. Title Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente
    Author infoMartin Moravčík
    Author Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 65-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * prieskum trhu * manažment produktový * inovácia výrobkov * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMarketingový prieskum a jeho nutnosť pri zavádzaní inovácii produktu na trh, zisťovaní situácie alebo tvorbe marketingovej stratégie. Prieskum realizovaný na Slovensku s cieľom zistiť preferencie spotrebiteľského správania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.