Number of the records: 1  

Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca

  1. Title Vplyv strategického správania spotrebiteľov na výkon dodávateľského reťazca
    Parallel titleStrategic customer behavior, commitment, and supply chain performance
    Author infoSoňa Brlejová, Ivan Lichner, Andrej Mišovič
    Author Brlejová Soňa EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Co-authors Lichner Ivan EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Mišovič Andrej EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník : Praha, 10.-12. december / prosinec 2012. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3530-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * výpredaj sezónny * reťazce obchodné * zisk obchodný * správanie spotrebiteľa * ceny spotrebiteľské * modely
    AnnotationVplyv strategického správania spotrebiteľa na výkon centralizovaného dodávateľského reťazca. Zisk predávajúceho môže byť zvýšený prísľubom: buď bude obmedzené množstvo, ktoré je k dispozícii (množstevný záväzok), alebo sa budú udržiavať vysoké ceny (cenový záväzok).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01554-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.