Number of the records: 1
Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.
Title Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s. Author info Andrea Jazbec Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 76-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * konkurencia trhová Annotation Stratégia manažmentu priestoru ako aj In Store marketingu predajnej sieti. Manažment priestoru je kľúčovým prvkom pri vykonávaní predajného procesu a riadení zákazníkov. Vývoj konkurenčných maloobchodných prevádzok. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01455-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1