Number of the records: 1  

Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.

  1. Title Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.
    Author infoAndrea Jazbec
    Author Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 76-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * konkurencia trhová
    AnnotationStratégia manažmentu priestoru ako aj In Store marketingu predajnej sieti. Manažment priestoru je kľúčovým prvkom pri vykonávaní predajného procesu a riadení zákazníkov. Vývoj konkurenčných maloobchodných prevádzok.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.