Number of the records: 1  

Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode

  1. Title Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode
    Author infoLucia Tokošová
    Author Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 91-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * riadenie * obrat veľkoobchodný * distribúcia * manipulácia s materiálom * balenie
    AnnotationCharakterizovanie procesu definovania kategórie vo veľkoobchode s poukázaním na jeho komplexnosť a špecifiká. Využitie priestoru vo veľkoobchode z hľadiska obratu a celkovej profitability. Oddelenia manažmentu (IT, nákupné, vlastných značiek a ďalšie) a ich ciele.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01455-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.