Number of the records: 1  

Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj

  1. Title Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj
    Parallel titleEnvironmental technologies and environmental marketing support sustainable development
    Author infoVítězslav Balhar
    Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 6-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords marketing environmentálny * technológie nové * ochrana prostredia životného * environmentalistika * ochrana vody * spotreba vody * svet * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationGlobálne environmentálne problémy. Environmentálne technológie a ich prínos k trvalo udržateľnému rozvoju. Environmentálny marketing. Environmentálna stopa ľudstva. Požiadavka hospodárne využívať prírodné zdroje, chrániť bohatstvo prírody, produkovať čo najmenej odpadov a celkovo ovplyvňovať správanie ľudí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01480-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.