Number of the records: 1  

Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby

  1. Title Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby
    Parallel titleAttitudes and consumer behaviour of generation Z in context of sustainable consumption
    Author infoDagmar Klepochová, Janka Kopaničová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Keywords spotreba udržateľná * mládež * mladiství * deti * výskum * správanie spotrebiteľa
    AnnotationTrvalo udržateľný rozvoj, trvalo udržateľná spotreba a postoje detí a mládeže pri formovaní environmentálne uvedomelého správania. Charakteristika spotrebiteľskej skupiny - generácie Z. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť, aké je spotrebiteľské správanie detí - teenagerov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01480-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.