Number of the records: 1
Building corporate identity in the economic crisis time
Title Building corporate identity in the economic crisis time Translation Budovanie podnikovej identity v čase hospodárskej krízy Author info Lenka Šimorová, Vladimíra Repášová Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Repášová Vladimíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 20 (2012), s. 640-652. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
VEGA 1/1057/12 Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku
Note VEGA 1/1185/12. - VEGA 1/1057/12 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * kultúra podniková * imidž * komunikácia firemná * kríza hospodárska * štúdie prípadové * priemysel automobilový Annotation Pojem podniková identita, imidž, dizajn, kultúra a podniková komunikácia. Prípadová štúdia z automobilového priemyslu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01750-013, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 17-20
article
Number of the records: 1