Number of the records: 1
Velký slovník marketingových komunikací
Title Velký slovník marketingových komunikací Author info Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv Author Horňák Pavel Co-authors Jurášková Olga Vysekalová Jitka Štarchoň Peter Kotyzová Pavla Banyár Milan Svoboda Václav Bělohrad Radim Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kocourek Josef Kramoliš Jan Metke Jozef Tyleček Dan Another authors Hradiská Elena (Recenzent) Issue data Praha : Grada Publishing , 2012. - 271 s. [14,44 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-247-4354-7 Document kind dictionaries Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 03 - Všeobecné encyklopédie Keywords komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing * plán marketingový Public work category Scientific book titles issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (3) - BOOKS No. of Archival Copy E12 01478-001, kópia titul. strany
Number of the records: 1