Number of the records: 1  

Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu

  1. Title Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu
    Parallel titleResponsible business as framework for sustainable marketing
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 48-56. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie zodpovedné * podnik * zodpovednosť spoločenská * etika * ochrana prostredia životného * kapitál ľudský * kapitál finančný * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationAgregované (integrované) ukazovatele udržateľného rozvoja. Zodpovedné podnikanie. Princípy a rozhodujúce parametre zodpovedného podnikania na úrovni podniku. Praktiky zodpovedného podnikania na príklade nadnárodnej farmaceutickej spoločnosti AstraZeneca. Model hodnotenia ukazovateľov zodpovedného podnikania postupom Balanced scorecard.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01480-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.