Number of the records: 1  

Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach

  1. Title Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach
    Parallel titleMulti-brand strategy in various sectors
    Author infoMarína Smolková
    Author Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1120-1127. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobkov * marketing * komunikácia * konkurencia trhová * sektory hospodárske
    AnnotationStratégia multi-brand, teda stratégia viacerých značiek v produktovom portfóliu spoločnosti, je jedným zo spôsobov rastu spoločnosti. Je využívaná najmä v segmente FMCG a pre spoločnosť môže znamenať manažovanie aj niekoľkých desiatok značiek s cieľom maximalizovať svoj trhový podiel. Stratégia multi-brand môže byť tiež odpoveďou na otázku ako segmentovať trh alebo ako zabrániť vstupu konkurenta na trh. Vďaka svojej variabilite a mnohým výhodám je intenzívne využívaná naprieč mnohými sektormi, od potravinového, drogistického, lekárnického až po automobilový priemysel, či dokonca bankovníctvo.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01517-102, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.