Number of the records: 1
Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti
Title Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti Author info Klaudia Gubová Author Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 748-753. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Keywords spoločnosť vedomostná * vlastníctvo duševné * patenty * známky ochranné * licencie patentové * stratégia podnikateľská * obchod medzinárodný Annotation V súčasnom globalizovanom svete už nestačí využívať len tradičné hmotné zdroje. Dôraz sa kladie na nehmotné aktíva, ktoré sa podieľajú čoraz väčšej miere na tvorbe produktov. Ide o prechod od industriálnej k znalostnej spoločnosti. Je to spôsob ako sa spoločnosti môžu dostať na náročnejšie trhy so silnou konkurenciou. Dôležitým predpokladom úspešného pôsobenia spoločností na trhu je prepojenie stratégie duševného vlastníctva s obchodnou stratégiou spoločnosti. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01610-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1