Number of the records: 1  

Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti

  1. Title Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti
    Author infoKlaudia Gubová
    Author Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 748-753. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Keywords spoločnosť vedomostná * vlastníctvo duševné * patenty * známky ochranné * licencie patentové * stratégia podnikateľská * obchod medzinárodný
    AnnotationV súčasnom globalizovanom svete už nestačí využívať len tradičné hmotné zdroje. Dôraz sa kladie na nehmotné aktíva, ktoré sa podieľajú čoraz väčšej miere na tvorbe produktov. Ide o prechod od industriálnej k znalostnej spoločnosti. Je to spôsob ako sa spoločnosti môžu dostať na náročnejšie trhy so silnou konkurenciou. Dôležitým predpokladom úspešného pôsobenia spoločností na trhu je prepojenie stratégie duševného vlastníctva s obchodnou stratégiou spoločnosti.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01610-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.