Number of the records: 1  

Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum

  1. Title Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum
    Author infoPavel Marek
    Author Marek Pavel
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 4 (2012), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords výskum marketingový * kampane reklamné
    AnnotationÚloha marketingového výskumu pri tvorbe komunikačnej kampane. Focus group ako metóda kvalitatívneho výskumu, ktorá umožňuje hlbšie preniknúť do vedomia respondentov a odhaliť tak preferencie respondentov a logiku ich uvažovania. Výsledky testovania sloganu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.