Number of the records: 1  

Nadšení z Nivey

  1. Title Nadšení z Nivey
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 29. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * emócie * výskum * Česko
    AnnotationVýsledky výskumu agentúry Passion Communications. Cieľ výskumu - odhaliť, ktoré značky vzbudzujú nadšenie, resp. vyvolávajú emócie a vytvárajú tak potrebu značku si kúpiť. Na prvých miestach podľa druhu výrobku sú: kozmetika - krém Nivea, módne značky - Adidas, Nike, H&M, potraviny a nápoje - Coca Cola, Kofola, Orion, automobily - Škoda. Takmer 20 percent zo 45 najlepšie umiestnených značiek sú značky českého pôvodu. Top 10 značiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.