Number of the records: 1
Nadšení z Nivey
Title Nadšení z Nivey Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 29. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * emócie * výskum * Česko Annotation Výsledky výskumu agentúry Passion Communications. Cieľ výskumu - odhaliť, ktoré značky vzbudzujú nadšenie, resp. vyvolávajú emócie a vytvárajú tak potrebu značku si kúpiť. Na prvých miestach podľa druhu výrobku sú: kozmetika - krém Nivea, módne značky - Adidas, Nike, H&M, potraviny a nápoje - Coca Cola, Kofola, Orion, automobily - Škoda. Takmer 20 percent zo 45 najlepšie umiestnených značiek sú značky českého pôvodu. Top 10 značiek. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1