Number of the records: 1  

Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR

  1. Title Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. [S. 1-10]. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012
    NotePrezentácia
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * stratégia marketingová * médiá * siete sociálne * Slovensko
    Public work categoryWorks carried in Internet
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01658-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.